Gyakran Ismételt Kérdések
Itt vannak ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdései
Hogyan küldhetem vissza a terméket?
Nem elégedett az Ön által rendelt termékkel? Megkérjük jelezze ezt nekünk az átvételt követő 14 napon belül, ezen űrlapon online visszaküldési űrlap.
Hogyan tölthetem le a számlát?
Van fiókja a FizioSupplies-nél? A számlát könnyen megtudja nézni és letölteni a fiókjában található, Rendelések áttekintés fülön keresztül. Amennyiben nincs fiókja, akkor az alábbiak kitöltésével letöltheti számláját.
Rendelhetek Önöktől, ha nincsen vállalkozásom?
Igen. A fizetésnél válassza ki a fizikai vagy jogi személy opciót.
Mit tegyek, ha nem találom a kívánt terméket?
A FizioSupplies.hu által nyújtott széles választék ellenére, természetesen elképzelhető, hogy nem találja meg a kívánt terméket weboldalunkon. Annak érdekében, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk Önnek, szeretnénk e-mailben vagy telefonon megkapni az Ön termékkeresését. Termékszakértőink ezt követően ellenőrzik, hogy meg kitudjuk-e szállítani az Ön által keresett terméket, vagy esetleg hasonló terméket.
Hogyan kérhetek árajánlatot?
Ha szeretne árajánlatot kérni egy vagy több termékről, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy küldjön egy e-mailt a sales@fiziosupplies.hu . Ingyenes árajánlatot küldünk Önnek a lehető leghamarabb.
Ha terméket keres, de nem találja meg weboldalunkon, bármikor felveheti velünk a kapcsolatot. Termékszakértőink és ügyvezetőink ezután az Ön nevében ellenőrzik, hogy meg tudjuk-e szállítani a kérdéses terméket, vagy esetleg hasonló terméket.
Milyen szállítási költséggel jár a megrendelésem?
A csomagok szokásos szállítási költsége Hollandiában 3,95 euró, Belgiumban pedig 4,50 euró. Nagyobb vagy nehezebb csomagok megrendelésekor a szállítási költségek növekednek. Ha szeretné tudni a pontos szállítási költségeket, megtekintheti azokat a bevásárló kosárban. A nemzetközi szállítás szállítási költségei különböznek a hollandiai szállítási költségektől. Németország esetében a szokásos szállítási költségek 4,95 euró. A szállítási költségeket automatikusan kiszámítjuk országonként és megtekinthető a bevásárló kosárnál.
Személyesen átvehetem a rendelésem a FizioSupplies.hu-nál?
A FizioSupplies erős szállítási partnerekkel rendelkezik, és képes gyorsan szállítani. Ha szeretné felvenni a terméket Groningenben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot info@fiziosupplies.hu and on telephone number +31 50 549 2206, majd egy megegyezett időpontban felveheti a terméket, ezen a címen Sylviuslaan 9, 9728 NS Groningen. Néhány terméket mindig más raktárakból küldünk az ügyfélnek. Ezek általában nagy termékek, ezért nem valósítható meg a személyes átvétel. Miután elküldte nekünk egy átvételi kérelmet, ügyfélszolgálatunk értesíti Önt arról, hogy mikor és mikor lehet a terméket átvenni.
Fogadhatom a rendelésem külföldön?
Igen, világszerte szállítunk, főként Európán belüli szállításra szakosodunk. Megrendelésekor megadhatja a nemzetközi kézbesítési címet, és mi gondoskodunk arról, hogy a csomagot oda szállítsuk. A nemzetközi szállítás szállítási költségei különböznek a hollandiai szállítási költségektől. A szokásos szállítási költségek Belgium és Németország esetében 4,50, illetve 4,95 euró. Az EU más országaiban a szállítási költségek 7,50 eurótól kezdődnek. Az EU-n kívüli szállítások esetén a szállítási költségeket 120 eurótól számoljuk fel. A pontos szállítási költségeket a bevásárló kosár tartalmazza.
Rendelhetek utánfizetéssel is?
Lehetőséget nyújtunk az utánfizetésre is Afterpay-el.Választani tudod ezt a lehetőséget a bevásárló kosárnál. Általános ügyfelek számára a számlafizetés lehetséges. A kiszállítás után számlát kap.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A FizioSupplies hétfőtől szombatig szállít. A készleten lévő termékeket általában a kifizetést követő napon kiküldjük. Azokat a termékeket amelyek nincsenek raktáron általában 2-3 munkanapon belül kiküldjük. Amennyiben a megrendelt termékek szállítási ideje hosszabb, akkor ezt jelezzük 8 munkanapon belül.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A rendelés állapotának nyomon követése érdekében kérjük, ellenőrizze a nyomon követési e-mailt, amelyet a megrendelés kézhezvétele után kapott.
Még mindig nem találja meg azt, amit keres? Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +31 50 549 2206. Győződjön meg arról, hogy megvan a rendelési száma, hogy munkatársaink gyorsan és megfelelő módon is kiszolgálhassák Önt.
Megrendelés után megváltoztathatom az adataimat?
Hibát követett el a megrendelés során? Például ha rossz nevet vagy címet ír be? Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat mihamarabb a számon (dinamikus szám országonként). Ha megrendelését még nem küldtük ki a raktárunkból, tudunk segíteni az adatok módosításában.
Kicserélhetem vagy visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett vele?
Gen, ez a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetséges. Tudassa velünk itt online visszaküldési űrlap.
A visszaküldés elfogadott, de csak a termék eredeti állapotban és csomagolásban. A használt, sérült vagy nem az eredeti csomagolásban található termékeket nem lehet visszaküldeni. Kérem olvasson tovább itt többet megtudhat a visszatérésről.
Meddig tart a garancia?
Általában minden termékre 2 év garanciát kínálunk a gyártási hibák ellen. A terméknek megfelelő használat mellett az első 2 évében nem szabadna meghibásodnia, elromolnia. Ha ez megtörténik, akkor ingyenesen kijavítjuk vagy cseréljük az Ön termékét. Néhány terméknél több mint 2 év garanciát kínálunk.
Hibás terméket kapott? Küldjön nekünk emailt info@fiziosupplies.hu képekkel és a meghibásodás pontos leírásával. Ha probléma a garanciaidőn belül jelentkezett, illetve gyártási hiba? A javítás teljesen ingyenes. Ha azonban a hibát Ön okozta, továbbra is segíthethetünk Önnek ennek a javításban.
Kérjük ossza meg velünk tapasztalatait info@fiziosupplies.hu vagy +31 50 549 2206.