Betöltés...

Megrendelés

  • Válassza ki és tegye a bevásárlókosarába a kívánt terméket/termékeket

    Keresse meg és válassza ki a megvásárolni kívánt terméket. Használja a nagy narancssárga gombot (bevásárló kosárral), hogy a terméket hozzáadja a kosár tartalmához. Folytathatja a vásárlást, vagy megkezdheti a rendelési folyamatot.

    Szeretné megtekinteni a bevásárló kosár tartalmát? Vagy közvetlenül fizet? Kattintson a jobb felső sarokban lévő bevásárló kosárra.

  • Adja meg az adatait

    Miután a ‘Vásárlás befejezésére’ kattint, akkor a megjelenik egy felület, amelyen az Ön vagy a Cége adatatit kéri. Két lehetősége van:

    1. Igen, már van egy FizioSupplies-fiókom. Jelentkezzen be fiókjába a rendelési folyamat folytatásához.
    2. Nem, még nincs Fiókom. Semmi gond! Fiók nélkül is rendelhet. Kérjük, adja meg személyes vagy üzleti adatait.
    Miután bejelentkezett a FizioSupplies fiókba, megtekintheti a korábbi rendeléseit, megtekintheti a visszaküldött termékeket, és lehetősége van gyorsabb fizetésre. Tehát, ha gyorsabban és könnyebben szeretne vásárolni, javasoljuk, hogy hozzon létre egy személyes vagy üzleti fiókot. Könnyen megteheti itt.
  • Szállítás

    A FizioSupplies az összes megrendelést a DPD csomagszállítási szolgáltatón keresztül küldi el. Ha helyesen írta be az összes személyes vagy üzleti adatot, akkor az oldal alján láthatja a szállítási adatokat.

    • Csomagszállítás a kívánt kézbesítési címre
    • Beérkezés a DPD ParcelShopba
  • Rendelés megtekintése

    Rendelés és rendelési részletek megtekintése.

    Fizetési mód és megrendelés.
    A szállítási mód kiválasztása után számos fizetési lehetőség közül választhat. Kérjük, válassza ki a választott fizetési módot.

    Ezután a 'Rendelés elküldése' gombra kattintva tegye meg rendelését.

    E-mailben visszaigazolást kap a rendelésről, amely tartalmazza az összes rendelési információt, beleértve a megrendelés számát.

Tanácsadás és segítség a választásnál

Annak érdekében, hogy ügyfeleinknek optimális webáruház-élményt kínálhassunk, arra törekszünk, hogy weboldalunkon a lehető legpontosabb és legteljesebb termékinformációt szolgáltassuk. Ha viszont továbbra sem tud választani, telefonos támogatást kínálunk segítséggel és tanácsokkal.

  • Ha Ön magánszemély és segítségre vagy tanácsra van szüksége? Megkérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a +31 50 549 2206 telefonszámon, és válassza a 3-as gombot.
  • Ha jogi személyként, segítségre vagy tanácsra van szüksége? Ezután kérjük, vegye fel a kapcsolatot az értékesítési osztályunkkal a telefonszámon, és válassza a 2-es gombot.

Rendelés megváltoztatása vagy visszavonása

Hiba történt a rendelése során, amennyiben lehet, segítünk megoldani. Ennek fontos feltétele viszont, hogy a rendelése még nem került kiküldésre a raktárunkból.

A következő lehetőségeket kínáljuk a megrendelés megváltoztatására vagy visszavonására:

Rendelés törlése

Szeretne törölni a rendelést? Ezt megteheti a fiókja megrendelési áttekintésében. Felhívjuk figyelmét: csak akkor törölheti a megrendelést, ha még nem hagyta el raktárunkat.

Rendelés megváltoztatása

Hibát követett el a rendelés során? Például ha rossz nevet vagy címet írt be. Kérjük, a lehető leghamarabb hívja fel ügyfélszolgálatunkat a telefonszámon. Ha a megrendelés még nem hagyta el raktárunkat, segítünk Önnek az információk módosításában.

Már úton van a rendelése?

Raktárunkban mindig keményen dolgozunk annak érdekében, hogy időben és a lehető leggyorsabban megküldjük az ügyfelek megrendeléseit. Így lehetséges, hogy megrendelése már úton van.

Lehetősége van megtagadni a rendelést a csomagszállítónál, akkor amikor az felajánlja Önnek. Ön tájékoztatja a csomagszállítót, hogy nem kívánja átvenni a terméket, aki beleegyezik és visszaküldi a terméket. Miután a csomag visszaérkezett hozzánk, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot a lehetséges megoldásokkal kapcsolatban A csomag átvételének megtagadása nem jár anyagi kiadással.

Átvette a csomagot a kiszállítótól?

Akkor kérje a visszaküldést a weboldalunkon keresztül. Ezt meg lehet tenni az online visszaküldési formanyomtatvánnyal. Ha további információt szeretne a visszaküldési irányelvekről, kérjük, olvassa el a Visszaküldés oldalt.

Visszatérítés

Attól a pillanattól kezdve, hogy megkaptuk a megrendelését, vagy hogy visszavonta a megrendelését és a csomag még nem hagyta el a raktárunkat, 7 napon belül visszatérítjük a terméket.

Fizetés

A megrendelés kifizetésre került?

Nem biztos abban, hogy a fizetés sikeres volt-e annak ellenére, hogy megrendelés-visszaigazolást kapott? Akkor azt javasoljuk, hogy ellenőrizze bankszámlakivonatait.

A rendelés kifizetésre került, de a megrendelésről nem érkezett visszaigazolás?

A rendelés visszaigazolását rendszerint legfeljebb 60 percen belül megkapja. Ha mégsem kapta meg, akkor további lépések szükségesek. Ha még mindig nem kapott megrendelés visszaigazolást a megrendelés kifizetése után, és az összeget megterhelték bankszámlájáról, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Hívja a +31 50 549 2206 -ot, és győződjön meg róla, hogy megvan a megfelelő rendelési szám, így munkatársaink gyorsan tudnak segíteni.

A fizetés sikertelen vagy megtagadva?

Előfordulhat, hogy egy fizetési mód meghiúsul, amely lehet fizetési szolgáltató hibája, vagy a bankkártya elérte a korlátot. Annak érdekében, hogy biztos legyen benne, javasoljuk, hogy ellenőrizze bankszámláját annak érdekében, hogy a terhelés valóban sikertelen volt-e. Majd dönthet úgy is, hogy megpróbálja újra fizetni ugyanazon fizetési móddal, vagy választhat másik fizetési módot is.

Fizetési módok

Többféle fizetési módot biztosítunk Önnek.

Számla igénylése

Saját tevékenysége számára hasznos hozzáférni a vásárlási számlákhoz.

Önnek van -FizioSupplies-fiókja? Akkor a számlák könnyedén megtekinthetőek és letölthetően az Ön fiókjából.