Visszaküldések
- Hogy működik a visszaküldés?
- Milyen-feltételei-vannak-a-visszaküldésnek?
- Milyen termékekre nem vonatkozik a csere?
- Hogyan működik a visszafizetés?
- Milyen szakaszban van a visszaküldésem?
- Mi a teendő, ha a szállított termék hibás vagy sérült?
- A garancia vonatkozik-e hibás termékemre?
- Nem érkezett meg a visszafizetés, miért történhet ez?
Hogy működik a visszaküldés?
Visszatérési eljárásunk látványa
- A termék megfelelő állapotban van a visszaküldéshez? Akkor lépj a 2.ponthoz
- Jelentsd, hogy a terméket visszaküldöd–ezen az oldalon online visszaküldési űrlap. Csak abban az esetben, tudjuk elfogadni a visszaküldött terméket, hogyha Ön azt előzetesen jelezte.
- A termék csomagolásához használjon erős kartoncsomagolást. Nyomtassa ki a Visszaküldési formanyomtatvány, és csatolja ezt a visszatérítendő termékhez.
- Adja át a csomagot a választott csomagszolgáltatásnak. Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási költségek a saját számlájára vonatkoznak.
- Ha a visszaküldött termék megfelel az erre vonatkozó feltételeknek és a visszatérési osztály pozitív értékelését megkapja, azt követően 5-10 napon belül visszatérítjük a pénzét.
Szállítási cím:
FizioSupplies K. F. T.
Figyelmére Visszatérési osztály
Sylviuslaan 9
9728 NS Groningen
Hollandia
Gyakran ismételt kérdések a visszaküldésről:
Milyen feltételei vannak a visszaküldésnek?
Mit kell tennem egy termék visszaküldéséhez vagy cseréjéhez?
- Rendelés száma #
- E-mail cím vagy Család név
A terméket a kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti. A terméket eredeti állapotában és csomagolásában vissza kell adni (ha ésszerűen lehetséges). A használt, sérült vagy eredeti csomagolásban nem szereplő termékek nem fogadhatók el.
A terméket a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti, regisztrálva itt online visszaküldési űrlap.
Csere/Visszaküldés kérése
Töltse ki az alábbi információkat a termék visszaküldéséhez vagy a korábbi visszaküldési kérés megtekintéséhez.
Milyen termékekre nem vonatkozik a csere?
- Használt vagy sérült termékek.
- Termékek, amelyek nincsenek az eredeti csomagolásban.
- Olyan termékek, amelyeken már előzetesen fel van tüntetve ezen információ.
- Szoftverek, amelyeket a felhasználó már használt.
- Az utalványok, ajándékkártyák nem válthatóak át pénzre. Az űrlap teteje
Hogyan működik a visszafizetés?
A visszaküldött termék kézhezvételétől és jóváhagyásától számított 5-10 munkanapon belül visszatérítjük a vételárat a fizetéshez használt számlaszámra. Ha a számlaszám számunkra nem ismert, felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Kicserélhetem az egyik megvásárolt terméket egy másikra?
Termék cseréje nem lehetséges. A nem kívánt terméket azonban visszaküldheti, és online megrendelheti a kívánt terméket.
Milyen szakaszban van a visszaküldésem?
Lehetséges, hogy a visszaküldött termék megérkezett a raktárunkba a választott csomagszolgáltatás nyomkövetési információinak megfelelően, de még nem kapott értékelést. Érkezés után 24 órát is igénybe vehet, amíg a visszaküldött terméket feldolgozzuk. Ezután gondoskodunk arról, hogy megkapja a kívánt megoldást. E-mailen is tájékoztatjuk Önt.
Mi a teendő, ha a szállított termék hibás vagy sérült?
Vásároltál egy terméket, amely hamar tönkrement? A törvény szerint a termék hibás. Ez esetben a termék cserére vagy javításra szorul, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal. Vannak kivételek. Bizonyos termékekre vagy nincs, vagy rövidebb a garancia. Ebben az esetben ezt a termékleírásban közlik. Ezért ezt a terméket nem lehet visszaküldeni.
A garancia vonatkozik-e hibás termékemre?
Általában minden termékre kétéves garanciát kínálunk gyártási hibák ellen. A terméknek a normál használat első két évében nem szabadna elszakadjon, elromoljon. Ha ez mégis megtörténne, ingyenesen kijavítjuk vagy cseréljük ki a terméket. Néhány terméknél akár több mint két év garanciát kínálunk.
A termék hibás? Kérjük, küldjön egy e-mailt, amelyben fényképet és a hiba leírását.
A probléma a garanciaidőn belül jelentkezett-e, és gyártási hiba? Ezután a javítás teljesen ingyenes. Ha a problémát a saját hibája okozta, örömmel segítünk a javításban is.
Példák a lehetséges esetekre:
Térítésmentes
A kezelõasztal fel és leengedő funkciója hirtelen elromlik, nem volt rövidzárlat és a minden megfelelően van beállítva. Ebben az esetben nagy esély van arra, hogy gyártási hiba történt, így a javítás és a szállítás teljesen ingyenes.
Térítéses
Olyan tisztító anyagot használ a kezelőágyon, amely miatt a felül megsérül, ez esetben ez az Ön hibájávól történt. Ez esetben is visszaküldheti a terméket. Ezt követően megvizsgáljuk a rendbehozás költségeit, és csak ezt követően tudunk árat mondani Önnek. Persze mielőtt elkezdnenénk a javítást megkérdezzük Önt, hogy kívánja-e folytatni a javítást a meglévő feltételek tudatában.
Hol találom a visszafizetés állapotát?
Sajnos nem tudja ellenőrizni a visszatérítés állapotát. Biztosítjuk azonban Önt, hogy a kifizetés a visszaküldött küldemény kezelését követő 5-10 munkanapon belül történik meg.
Nem érkezett meg a visszafizetés, miért történhet ez?
A visszafizetés beérkezésének, saját számlájára történő időtartama több mindentől függ, a bankok átfutási ideje. Mi mindig a beérkezést követő 5 munkanapon belül fizetünk. Hogyha az összeg 10 munkanapon belül nem érkezett meg, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Nem kaptam számlát, hol szerezhetem be?
A FizioSupplies fiókodból tudod letölteni egyszerűen töltse le számláját.