Betöltés...

Visszaküldések

Hogy működik a visszaküldés?

Visszatérési eljárásunk látványa

  1. A termék megfelelő állapotban van a visszaküldéshez? Akkor lépj a 2.ponthoz
  2. Jelentsd, hogy a terméket visszaküldöd–ezen az oldalon online visszaküldési űrlap. Csak abban az esetben, tudjuk elfogadni a visszaküldött terméket, hogyha Ön azt előzetesen jelezte.
  3. A termék csomagolásához használjon erős kartoncsomagolást. Nyomtassa ki a Visszaküldési formanyomtatvány, és csatolja ezt a visszatérítendő termékhez.
  4. Adja át a csomagot a választott csomagszolgáltatásnak. Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási költségek a saját számlájára vonatkoznak.
  5. Szállítási cím:
    FizioSupplies K. F. T.
    Figyelmére Visszatérési osztály
    Sylviuslaan 9
    9728 NS Groningen
    Hollandia

  6. Ha a visszaküldött termék megfelel az erre vonatkozó feltételeknek és a visszatérési osztály pozitív értékelését megkapja, azt követően 5-10 napon belül visszatérítjük a pénzét.

Gyakran ismételt kérdések a visszaküldésről:

  • Milyen feltételei vannak a visszaküldésnek?

  • A terméket a kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti. A terméket eredeti állapotában és csomagolásában vissza kell adni (ha ésszerűen lehetséges). A használt, sérült vagy eredeti csomagolásban nem szereplő termékek nem fogadhatók el.

  • Mit kell tennem egy termék visszaküldéséhez vagy cseréjéhez?

  • A terméket a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti, regisztrálva itt online visszaküldési űrlap.

    Csere/Visszaküldés kérése

    Töltse ki az alábbi információkat a termék visszaküldéséhez vagy a korábbi visszaküldési kérés megtekintéséhez.

  • Rendelés száma #
  • E-mail cím vagy Család név
  • Milyen termékekre nem vonatkozik a csere?

  1. Használt vagy sérült termékek.
  2. Termékek, amelyek nincsenek az eredeti csomagolásban.
  3. Olyan termékek, amelyeken már előzetesen fel van tüntetve ezen információ.
  4. Szoftverek, amelyeket a felhasználó már használt.
  5. Az utalványok, ajándékkártyák nem válthatóak át pénzre. Az űrlap teteje
  • Hogyan működik a visszafizetés?

  • A visszaküldött termék kézhezvételétől és jóváhagyásától számított 5-10 munkanapon belül visszatérítjük a vételárat a fizetéshez használt számlaszámra. Ha a számlaszám számunkra nem ismert, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

  • Kicserélhetem az egyik megvásárolt terméket egy másikra?

  • Termék cseréje nem lehetséges. A nem kívánt terméket azonban visszaküldheti, és online megrendelheti a kívánt terméket.

  • Milyen szakaszban van a visszaküldésem?

  • Lehetséges, hogy a visszaküldött termék megérkezett a raktárunkba a választott csomagszolgáltatás nyomkövetési információinak megfelelően, de még nem kapott értékelést. Érkezés után 24 órát is igénybe vehet, amíg a visszaküldött terméket feldolgozzuk. Ezután gondoskodunk arról, hogy megkapja a kívánt megoldást. E-mailen is tájékoztatjuk Önt.

  • Mi a teendő, ha a szállított termék hibás vagy sérült?

  • Vásároltál egy terméket, amely hamar tönkrement? A törvény szerint a termék hibás. Ez esetben a termék cserére vagy javításra szorul, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal. Vannak kivételek. Bizonyos termékekre vagy nincs, vagy rövidebb a garancia. Ebben az esetben ezt a termékleírásban közlik. Ezért ezt a terméket nem lehet visszaküldeni.

  • A garancia vonatkozik-e hibás termékemre?

  • Általában minden termékre kétéves garanciát kínálunk gyártási hibák ellen. A terméknek a normál használat első két évében nem szabadna elszakadjon, elromoljon. Ha ez mégis megtörténne, ingyenesen kijavítjuk vagy cseréljük ki a terméket. Néhány terméknél akár több mint két év garanciát kínálunk.

    A termék hibás? Kérjük, küldjön egy e-mailt, amelyben fényképet és a hiba leírását.

    A probléma a garanciaidőn belül jelentkezett-e, és gyártási hiba? Ezután a javítás teljesen ingyenes. Ha a problémát a saját hibája okozta, örömmel segítünk a javításban is.

    Példák a lehetséges esetekre:
    Térítésmentes

    A kezelõasztal fel és leengedő funkciója hirtelen elromlik, nem volt rövidzárlat és a minden megfelelően van beállítva. Ebben az esetben nagy esély van arra, hogy gyártási hiba történt, így a javítás és a szállítás teljesen ingyenes.

    Térítéses
    Olyan tisztító anyagot használ a kezelőágyon, amely miatt a felül megsérül, ez esetben ez az Ön hibájávól történt. Ez esetben is visszaküldheti a terméket. Ezt követően megvizsgáljuk a rendbehozás költségeit, és csak ezt követően tudunk árat mondani Önnek. Persze mielőtt elkezdnenénk a javítást megkérdezzük Önt, hogy kívánja-e folytatni a javítást a meglévő feltételek tudatában.

  • Hol találom a visszafizetés állapotát?

  • Sajnos nem tudja ellenőrizni a visszatérítés állapotát. Biztosítjuk azonban Önt, hogy a kifizetés a visszaküldött küldemény kezelését követő 5-10 munkanapon belül történik meg.

  • Nem érkezett meg a visszafizetés, miért történhet ez?

  • A visszafizetés beérkezésének, saját számlájára történő időtartama több mindentől függ, a bankok átfutási ideje. Mi mindig a beérkezést követő 5 munkanapon belül fizetünk. Hogyha az összeg 10 munkanapon belül nem érkezett meg, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.