Betöltés...

1. szakasz- Meghatározás

A felhasználási feltételekben szereplő megnevezések, így értendők:

  1. Szolgáltató: Fizikai vagy jogi személy, aki termékeket és / vagy szolgáltatásokat távértékesítés útján értékesíti;
  2. Vásárló: Fizikai személy, amely tevékenysége szerint nem kereskedésként működik és nem köt távértékesítési megállapodásokat;
  3. Távszerződés: Árubeszerzésre vagy szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés, amelyben a szolgáltató szervezett távértékesítésre tervezett rendszerekkel biztosítja, a termékek és / vagy szolgáltatások eladásától, a vásárlásig, a kommunikáció kizárólag online történik;
  4. Kommunikációs eszközök: Kommunikációs eszközök, amelyeket a vásárló és szolgáltató közötti szerződés kezdeményezésére vagy megkötésére használnak a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül;
  5. Visszavonási időszak: Az az időszak, amelyben a vásárló igényelheti a vásárlás visszavonását;
  6. Visszavonási jog:A vásárló azon lehetősége, hogy a visszavonási időszakon belül visszamondja a távszerződést;
  7. Nap: Naptári nap;
  8. Végleges szerződés: Olyan szerződés, amelyet távszerződésként kötöttek és olyan termékekre és / vagy szolgáltatásokra vonatkoznak, amelyek szállítása és vásárlása hosszabb időt igényel;
  9. Hosszútávú adattárolás: Minden olyan adattároló közeg, amely lehetővé teszi a fogyasztónak vagy az üzleti tulajdonosnak, hogy személyesen mentse el neki a címzett információt oly módon, hogy a tárolt információk jövőbeli betekintése és szó szerinti reprodukciója lehetséges legyen.;

2.szakasz -Üzemeltető adatai

FysioSupplies B.V.
Kereskedelmi név: PhysioSupplies.eu



Telefonszám: +31 50 549 2206 (Hétfő- Péntek: 08:30- 17:30 )
Email: info@fiziosupplies.hu
VAT szám: NL822538489B01
CoC: 50074423

3. szakasz- Alkalmazhatóság

  1. Ezek a feltételek a szolgáltató minden ajánlatára vonatkoznak, valamint a szolgáltató és a vásárló ügyfél közötti távszerződéses megállapodásokra vonatkoznak.
  2. A távszerződés megkötése előtt a feltételeket hozzáférhetővé teszik az ügyfél számára. Ha ez nem lehetséges, a feltételeket elérhetővé teszik az ügyfél számára, vagy díjmentesen megküldik neki a szerződés megkötése előtt.
  3. A szerződés elektronikus végrehajtásával, a (2) szakasztól eltérve és a távszerződés megkötése előtt a feltételeket elektronikus formában az ügyfél rendelkezésére bocsátják. Különös figyelmet fordítunk arra, hogy az ügyfél képes legyen egyszerű hosszútávon megőrizni az adatokat. Ha ez nem lehetséges, az ügyfelet értesítik arról, hogy hol találhatók a általános szerződési feltételek, vagy a szerződés megkötése előtt ingyenesen megküldik neki.
  4. Ha ezen általános feltételek mellett a termék- vagy szolgáltatásspecifikus előírások érvényesek, akkor e szakasz második és harmadik bekezdése lép hatályba. Ellentmondásos feltételek esetén a vásárló betarthatja a neki legkényelmesebb rendelkezéseket.

4. szakasz- Ajánlat

  1. Ha egy ajánlatra bizonyos feltételek vonatkoznak és korlátozott érvényességű, akkor ezt megemlítik az ajánlatban.
  2. Az ajánlat a kínált termékek és szolgáltatások teljes és pontos leírását tartalmazza. A terméket úgy mutatják be, hogy megkönnyítse a vásárló számára a termék értékelését. A felhasznált termékképek a kínált termékek és / vagy szolgáltatások valódi ábrázolása. Az ajánlat nyilvánvaló hibái vagy hibái nem fellebbezhetők , ezért nem kötelezőek a vállalat számára.
  3. Az egyes ajánlatokkal kapcsolatos információkat úgy kell bemutatni, hogy világossá váljanak az ajánlat elfogadásával kapcsolatos fogyasztói jogok és felelősségek. Ez különösen a következőkre vonatkozik:
    • Az ár adó nélkül;
    • a szállítás költségei;
    • A szerződés megkötésének módja és a meghozott intézkedések;
    • Alkalmazandó vagy nem alkalmazható lemondási jog;
    • A fizetési mód, a kézbesítés és a szerződésben foglaltak teljesítése;
    • Az ajánlat elfogadási ideje vagy az ajánlati időszak;
    • A távkommunikáció tarifái, amelyek felhasználási költségeit az alapdíjtól eltérő költségbázison számolják;
    • A szerződéses megállapodások archiválásának és az ügyfél rendelkezésére bocsátásának módja;
    • Annak módja, amellyel az vásárlót tájékoztatják a szolgáltató nemkívánatos tevékenységeiről a megállapodás megkötése előtt, és hogy ezek a cselekmények megtagadhatók a szerződés lezárása előtt;
    • Az a nyelv, amelyen a hollandon kívül a szerződés megköthető;
    • Azok a company’s magatartási szabályok, amelyek mellett a vállalkozó elkötelezi magát, és ahol megkereshetők;
    • A távollevők között kötött szerződés minimális időtartama időszakos, folyamatos termékek és szolgáltatások szállítása esetén;

    5. szakasz- Szerződés lezárása

    1. A megállapodást- a (4) szakaszt figyelembe véve- akkor kell megkötni, amikor az ügyfél elfogadja az ajánlatot és teljesíti a szükséges szerződéses megállapodásokat.
    2. Amikor az ajánlatot az ügyfél elektronikus úton elfogadja, az ajánlat elfogadásáról elektronikus megerősítést küld. Mindaddig, amíg az ügyfél nem erősítette meg ezen megerősítés kézhezvételét, visszavonhatja a megállapodást.
    3. Ha megállapodás születik elektronikus úton, a vállalkozó megfelelő műszaki és szervezeti biztonsági intézkedéseket hoz az adatátvitel és a company’s webes környezet használata során. Ha az ügyfél úgy dönt, hogy elektronikusan fizet, további biztonsági óvintézkedéseket kell tenni a fizetési folyamat során.
    4. A szolgáltató- a jogi káderen belül- ellenőrizheti az ügyfél hitelképességét, és így fizetési képességét, valamint egyéb olyan tényezőket, amelyek fontosak a távszerződésben szereplő, mindkét fél általi megfelelő betartása szempontjából.
    5. A vállalkozó minden termékkel vagy szolgáltatással írásban csatolja a következő információkat, amelyeket hozzáférhető módon tárolhat egy tárolási környezetben:
      1. Látogatói munkaadói cím, ahol a panaszokkal lehet fordulni.
      2. Azok a feltételek, amelyek mellett az ügyfelek élhetnek visszavonási jogukkal, vagy a visszavonási kizárás bejelentésével.
      3. Információ az értékesítés utáni szolgáltatásokról és az eladást követő garanciákról.
      4. A 4. szakasz (3) bekezdésében megjelennek a szerződési feltételeket, ha azokat a vásárló a vásárlás előtt nem kapta volna meg.
      5. A szerződés felmondási feltételei, ha a szerződés időtartama egy év vagy határozatlan időre szól.
    6. Az (5) bekezdés feltételei csak az eredeti kézbesítésre vonatkoznak, ha a szolgáltató egy termék- vagy szolgáltatáscsomagot köteles szállítani.

    6. szakasz- A termékszállítási szolgáltatások lemondási joga

    1. Termék megvásárlása után az ügyfél indokolás nélkül 14 napon belül felmondhatja a szerződést. Ez az időszak az áruk Fogyasztó általi átvételétől vagy az átvevő képviselő általi átvételétől kezdődik.
    2. Ezen időszak alatt a vásárló óvatosan kezeli a terméket és a csomagolást. Csak akkor csomagolja ki vagy használja a terméket a szükséges mértékben, hogy felmérje, meg akarja tartani a terméket. Ha visszaküldési jogát kívánja használni, vissza kell adnia a terméket az összes tartozékkal, és-lehetőség szerint- eredeti állapotában és csomagolásával a vállalkozónak, a vállalkozó által adott ésszerű és egyértelmű utasításoknak megfelelően.

    7. szakasz- Lemondási költség

    1. A lemondási jog felhasználásával az vásárló nem haladja meg a termék visszaküldésének költségeit.
    2. Ha a fizetés már megtörtént, a fennmaradó összeget a lehető leghamarabb, de legkésőbb a megrendelés visszavonását követő 14 napon belül meg kell fizetni.

    8.szakasz- A lemondási jog kizárása

    1. A termékek lemondási jogának kizárását egyértelműen jelzi az ajánlat, legkésőbb, még a szerződés lezárása előtt.
      A lemondás nem lehetséges, az alábbiakban:
      1. Termékek, amelyeket az ügyfelek egyedi igényei szerint gyártottak;
      2. Személyes jellegű termékek;
      3. Termékek, amelyek jellegüknél fogva nem adhatók vissza;
      4. Romlandó vagy gyorsan elavult termékek;
      5. Olyan termékek, amelyek ára nagymértékben függ a pénzügyi piac ingadozásaitól, amelyek felett a vállalkozónak nincs ellenőrzése;
      6. Termékek, például újságok vagy folyóiratok;
      7. Audio- és videofelvételek és számítógépes szoftverek termékek, amelyeket már felhasználtak;
    2. A szolgáltatások lemondási jogának kizárása csak a szolgáltatásokra lehetséges:
      1. Akinek a kézbesítésre a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kerül sor, mielőtt az erre vonatkozó idő lejár;
      2. Mint például fogadások és sorsolásos játékok;

    9. szakasz- Árak

    1. A termékek és / vagy szolgáltatások nem növekedhetnek az ajánlat érvényessége szempontjából, kivételt képeznek a VAT (hozzáadott érték adó) miatt történő változások.
    2. Az 1. cikktől eltérve, a vállalkozó változó áron kínálhat olyan termékeket, amelyeket korábban rögzített áron kínáltak a pénzügyi piac ingadozásainak következtében. Ezt a piaci ingadozásoktól való függést és azt a tényt, hogy a feltüntetett árak irányárok, egyértelműen megfogalmazzák az ajánlatban.
    3. Az áremelkedések a szerződés megkötésétől számított három hónapon belül csak a vonatkozó törvényeknek és rendeleteknek megfelelően érvényesek.
    4. Az áremelkedések a szerződés megkötésétől számított három hónapon belül csak akkor érvényesek, ha a szolgáltató és a vevő közti megállapodásban szerepel, és ha:
      1. megfelelnek az alkalmazandó törvényeknek és rendeleteknek, vagy
      2. a vásárlónak joga van a szerződés bontására, azon a dátumon amelyen az ár növekedés történt

    10. szakasz-Teljesítés és granacia

    1. A szolgáltató vállalja, hogy a termékeket és / vagy szolgáltatásokat, a offer’s részleteiben említett szerződés megállapodásokat, a termék vagy szolgáltatás alkalmasságát és / vagy használhatóságát biztosítja és karbantartja, és a megállapodás megkötésekor meglévő törvényi előírásoknak eleget tesz. betartva a rendelkezések és / vagy törvényi előírásokat.
    2. Az üzemeltető, a gyártó vagy az importőr által felajánlott garancia nem vonatkozik a törvényes jogokra és követelésekre, amelyeket az ügyfél állíthat a felek között kötött távszerződés keretében, amennyiben a vállalkozón keresztül szerződésszegés történt.

    11. szakasz-Akaratlan kézbesítés

    1. Termékeket vagy szolgáltatásokat a beszállítók csak a vevő megrendelése alapján szállítanak.
    2. Azokat a termékeket, amelyeket az ügyfél nem rendelt meg, vagy amelyekhez nem adta hozzájárulását, az ügyfél megtarthatja, vagy külön költség nélkül visszajuttathatja azokat.

    12. szakasz- Megrendelés és kézbesítés

    1. A szolgáltató a lehető legnagyobb gondossággal jár el a megrendelések feldolgozása, valamint a termékek és szolgáltatások szállítása során.
    2. A vevőnek a weboldalon megadott címét használják kézbesítési címként.
    3. A 4. cikkben foglalt feltételeknek megfelelően a társaság a megrendeléseket a lehető leggyorsabban, legkésőbb 30 napon belül dolgozza fel. ha hosszabb szállítási határidőről állapodtak meg.
      Késés esetén, teljesíthetetlen vagy csak részben teljesített kézbesítés esetén, egy hónapon belül értesítést küldünk az ügyfélnek. Ebben az esetben az ügyfél jogosult a szerződést visszavonni, függetlenül a kártalanítási jogától.
    4. A szerződés felmondása esetén a 3. cikkel összhangban a szolgáltató a lehető leghamarabb, de legkésőbb a szerződés megszűnését követő 30 napon belül visszafizeti az ügyfél által befizetett összeget.
    5. Ha a megrendelt terméket nem lehet kézbesíteni, akkor a cserelehetőség elérhető.
      Legkésőbb a termék kiszállításáig az ügyfelet értesítik arról, hogy a cserélt termék hamarosan szállításra kerül. Ezekre a pótlásokra elállási jog vonatkozik. A termék visszaküldésének költségeit ebben az esetben a vállalkozó viseli.
    6. Az összes szállított áru a beszállító tulajdonát képezi, amíg teljes mértékben meg nem fizetik.
    7. A beszállítónak bármikor jogában áll visszavenni az árut a fogyasztótól fizetés hiányában vagy a vásárló csődje esetén. A beszállító a szállított áruk tulajdonjogának fenntartására szólít fel.
    8. Amíg a termék meg nem érkezik a customer’s rendeltetési helyre, a vállalkozó viseli a sérült vagy hiányzó termék kockázatát, ha erről nem születik ettől különböző más megállapodás.

    13. szakasz- Állandó szerződések

    1. Az ügyfél csak a vonatkozó lemondási feltételeknek megfelelően és csak egy hónapos elállási idő elteltével vonhatja vissza a határozatlan idejű szerződéseket.
    2. Az ideiglenes szerződések két évig érvényesek. Az ügyféllel hallgatólagos megállapodással a szerződés távolról történő meghosszabbításáról az elállási idő egy hónap.

    14. szakasz- Fizetés

    1. Eltérő megállapodás hiányában az ügyfél fizetési határideje az áruk kézhezvételétől számított 14 nap. Szolgáltatás esetén a fizetési határidő a szerződésre vonatkozó szükséges dokumentumok kézhezvételétől kezdődik.
    2. Az általános szabályoknak megfelelően az ügyfelek nem számíthatnak fel 50% -nál nagyobb előre fizetést. Az előtörlesztés dátuma után a fogyasztó nem érvényesíthet jogokat a megrendelés teljesítése terén, mielőtt az előleg fizetés megtörtént.
    3. A vásárló köteles tájékoztatni a szolgáltatót a tévesen megadott fizetési előírásokról.
    4. Az ügyfél fizetési késedelme esetén a szolgáltató felszámíthatja azokat a költségeket, amelyekről az ügyfelet korábban tájékoztatták.

    15. szakasz- Panasztételi eljárások

    1. A szolgáltatónak van egy meghatározott panasztételi eljárása, és ezen eljárás alapján foglalkozik panaszokkal.
    2. A megállapodás teljesítésével kapcsolatos panaszokat azonnal, teljes körűen és egyértelműen le kell írni, és a hiányosságok feltárása után közölni kell a szolgáltatóval.
    3. A benyújtott panaszokra a szolgáltatónak a kézhezvételtől számított 3 napon belül válaszolnak.
      Ha a hiányosságok hosszabb feldolgozási időt vesznek igénybe, az ügyfél három napon belül értesítést kap arról, hogy mikor várható a részletes válasz.
    4. Ha a panaszt nem lehet közös megegyezéssel megoldani, akkor az ügyet választottbírósági ügynek kell tekinteni, és azt a választottbíróságra továbbítják.